2015. október 19., hétfő

Halloweeni-i smink - Half skull

Sziasztok!

A hétvégén nagyon beindultam úgy látszik, mert a vámpíros poszt után már itt is van egy újabb halloween-i smink!
Tudom, hogy nem a legtökéletesebb, de mind a festék, mind az e fajta sminkelés új volt számomra szóval nekem már az is sikerélmény, hogy így sikerült! A Kryolan üzletébe vettem az arcfestéket, ami nekem egy kicsit fura volt mert nem igazán száradt meg ezért egyszer újra is kellett csinálnom a számnál lévő részt... de legközelebb már ezt is tudni fogom. Mivel hatalmas öröm számomra, hogy sikerült egy új fényképezőgépet beújítanom, ami már nagyon profi (már csak nekem kéne felfejlődnöm hozzá....) ez a Canon EOS 700D, amit már sok bloggernél láttam és sok utánajárás után nekem is ez tetszett a legjobban. Nem egyszerű kezelni, de ezt a hétvégét teljesen neki szenteltem és még jó pár hétvégém, így fog telni, hogy minél jobb videókat és képeket készítsek nektek! Úgy gondolom nagyon fontos, hogy élethűen és jó minőségben tudjam nektek átadni a sminkeket, amiket készítek, mert úgy tudtok ti is ihletet meríteni belőled, vagy meglátni egy remek színt, ami esetleg nektek is kellhet. Szóval rajta vagyok a témán, ebben a videóban még van pár baki, meg javítás, de pont azért töltöm fel, hogy én is tanuljak a hibáimból és ti is lássátok, hogy nekünk is sok mindenben van még hova fejlődnünk, csak gyakorlás kérdése. Ezután a smink után másodjára már sokkal jobban tudnám elkészíteni a fogakat is például, de hát ez van valahol el kell kezdeni. :) Nem szabad félni, attól amihez még nem értünk, hisz mindenki elkezdte valahol. Én most pont ezt tettem... SOHA nem készítettem még arcfestést, de most úgy éreztem, hogy ideje és szerintem nem lett borzasztó! :D

Egy szó, mint száz nézzétek meg a videót (mert az is készült!!!), illetve a képeket is! :)

Videó:
https://www.youtube.com/watch?v=KC3h9iC79b4

és a képek:






Adios Krumplik és csodaszép hetet Nektek!

3 megjegyzés:

  1. Lenne egy szuperül idekapcsolódó kérdésem :)
    Az a fekete festék lemosás után nem csinált hatalmas nagy fekete mitesszreket? Nem ment bele a Pórusokba?
    Nem ezzel meggyűlt a bajom egyszer.

    A koponya meg tök jó lett, nem dícsérem halálra, mert munka még van benne, de van bennem egy kis irigység, mert ilyen térlátásom egyáltalán nincs, hasonlót sem tudnék csinálni. Van ebbe potenciál bőven.

    Remélem hajnalban vagy sötétedéskör ilyesztgeted ezzel vagy másikkal a szomszégokat és lesz róla videó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csinált hála az égnek, de nem is mondanám, hogy kényelmes volt a viselése. Nem igazán akart megszáradni az arcomon, ezért eléggé folyós maradt, egyes részeken látszódott is egy kicsit az elmosódás, plusz így nehéz volt a fogaknál pl nem szétkenni az egészet... Valószínűleg kipróbálok majd más márkájú festékeket is! :)
      Örülök, hogy tetszik és igen még van mit tanulnom + gyakorolnom ebben a témában de lelkes vagyok! :)
      Hát azt kellett volna felvennem, amikor a vámpíros sminkben félhomályban összetalálkoztam itthon a családdal! :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés