2015. március 12., csütörtök

Amikor minden összeomlik körülötted, mindig jön valami új...
Múlt év közepén én is így éreztem magamat. Januárban jött egy hívás, ami fenekestül felforgatta az életemet, majd nyár közepére a párkapcsolatomban is úgy éreztem, hogy nincs helyem. Ekkor kapott el a smink láz! De szó szerint! Rengeteg külföldi vlogot és blogot kezdtem el olvasni, ahol nagyon sok minden rám ragadt és a fejembe vettem, hogy én is szeretnék a szabadidőmben ezzel többet foglalkozni. Mindig is olyan lány voltam, akit érdekelt a sminkelés és a divat, de ezt leginkább csak az esti bulikban, illetve csajos estéken tudtam kamatoztatni, vagy új dolgokat kipróbálni. Ez múlt évben megváltozott. Amikor szabadidőm engedte mindig újabb és újabb videókat nézegettem, ahol új technikákat sajátítottam el, mivel ki is próbáltam őket. Rengeteg sminket kezdtem el vásárolni, amire a gatyám is ráment kis híján :D, de hát ilyen ez...
Most szeretnék rögtön egy sminkkel kezdeni,amit ma készítettem. Bocsi, ha kicsit fura a bucim... 2 napja lázas vagyok, de nem bírtam már a sok alvást így gondoltam ezzel hátha kicsit felpörgök!
Íme:


Egy teljesen natúr sminket készítettem némi sötét barna színnel a mélyítővonalba, csak, hogy formát kölcsönözzek a szememnek, ezen kívül egy kis Catrice - Mattraction rúzzsal dobtam fel. Készítettem képet nude rúzzsal is.
Ez egy nagyon jó technika ha fel akarod dobni a sminkedet, de nincs időd rá. Nappal nude, este csábos vörös! Melyik pasinak ne tetszene?

Megpróbálok sok-sok bejegyzéssel kedveskedni nektek, remélem hasznosak is lesznek! Már nem bírom magamban tartani ezt a sok gyönyörűűűséges terméket, amikkel találkoztam!

Puffog és üdvözöl!
&
Never give up!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése