2015. május 17., vasárnap

"Feel the sunshine" makeup NYX - 924 Yellow eye pencil

Szeretném bemutatni nektek a tegnapi nap gyönyörű napsütése ihlette "Feel the sunshine" sminkjét. Lépésről lépésre leírom, hogy készítettem el, remélem kipróbáljátok és tetszeni fog! :)


Feel the sunshine


1. Első lépésben a Catrice - Prime and Fine sminkalapot kentem fel az arcomra szivaccsal, majd erre jött az alapozó, a Mac - Studio Fix Fluid, SPF 15-ös árnyalatban, illetve a szememre a Catrice - Prime and Fine, Eyeshadow Base.

2. Mivel a szemem alatti lila karikáktól szenvedek folyton, ezért most is a nekem már jól bevált NYX - Full Coverage Concealer, 10 Yellow árnyalatából kentem fel, ami nagyon szépen elfedi sárgás tónusával a lila karikákat.

3. Az egész alapot a Rimmel London - Stay Matte púderével (Transparent és Silky Beige) fixáltam. 

4. Ezután jött a barnító (Catrice - Sun Glow, Matt Bronzing Powder) és egy kevés pirosító (Catrice - Defining Blush, 020 Rosy Royce) is az almácskáimra.

5. Majd cicásra kihúztam a szemeimet a Rimmel London gél tusával, 001 Black árnyalatban.

6. Itt jelent meg, a címben már említett NYX sárga szemceruzája, amivel végig mentem a fekete tusvonal felett. Ezt kicsit vastagabban tettem, mint egy normál szemceruza vonalnál, hogy jól látható legyen. Majd a cicás rész alatt is húztam egy szép hangsúlyos vonalat. 




7. Feltettem az Essence, 05 Natural effect lashes műszempillát. Nekem ez vált be a hétköznapokra, mert nagyon természetes hatást kölcsönöz és senki észre nem veszi, hogy műszempilla van rajtam, viszont a látvány nagyon szép!

8. Számat a Catrice - Ultimate Stay, 080 Mauve Me, Tender szájkontúr ceruzájával húztam ki és a szintén Catrice - Mauve Your lips rúzsát használtam. Ezek mind mályvás színek, viszont az én számon, nagyon szép nude hatást érnek el.

9. Ezek után már csak apró simítások jöttek: Mac - Mineralize Skinfinish, Soft and Gentle highlighter. Szempillaspirál, erre tökéletes az Avon - Winged Out szempillaspirálja, mert nem csomózza össze a saját és a műszempillát, amit feltettem, inkább szépen egymásba dolgozza.
 



Próbáljátok ki nyugodtan, mert ezeken a gyönyörű nyári napokon ezek a színes sminkek az igazán vadítóak! ;)
Ilyenkor lehet igazán variálni a színekkel!



Szépséges délutánt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése