2015. május 16., szombat

Rimmel - Oh My Gloss!

A szájfény kitalálói 6 órán át tartó színt és fényt ígérnek (kac-kac... max ha egész nap nem eszel, nem iszol és nem is beszélsz!! :D ), valamint hidratálást az ajkaknak, amit egy kis hozzáadott argánolajjal kívántak  elérni. Ezen kívül még hozzáadott E-vitamint is tartalmaz és, hogy még inkább eladható legyen, ezért a híres énekesnővel Rita Ora-val hirdetik:

 

  
Még a Glamour napok alkalmával szereztem be az egyik csodálatos Oh My Gloss szájfényt, ami az 530-as Go gloss or go home névre hallgat. Nem sokkal később beszereztem még kettőt, a 140-es Glossip Girl-t és a 190-es Pin Up-ot. Most ezeket szeretném bemutatni nektek:


530 - Go gloss or go home




140 - Glossip Girl




190 - Pin Up


Véleményem: Természetesen nem marad fent 6 órán keresztül, de azért a tartóssága a drogériás szájfényekéhez képest igen jó! A színeivel nekem akadt némi problémám, mert, ahogy ránéztem az 530-as árnyalat csomagolására egy szép narancsos árnyalatot láttam, ám felkenve majdhogynem egy átlátszó szájfényt kaptam. A 140-es árnyalat viszont nem csapja be az embert, azt kapja amit a csomagoláson lát. A Pin Up, ismét kicsit meglepett... Igen, igen ez már pigmentált, ám mégsem annyira, mint ahogy azt elvártam volna. Én jobban szeretem az erősebben színezett szájfényeket, mivel ha átlátszót akarok, akkor nem fogok ilyen enyhén színezettekkel szenvedni. Arra ott vannak a nude árnyalatok. Viszont ha már kiválasztok, egy a csomagolásán szép élénk pinknek kinéző szájfényt akkor elvárnám, hogy olyan legyen. Viszont a névből ítélve ők nem a pigmentáltságra mentek, inkább a ragyogásra. Ennek a feltételnek abszolút megfelel.

Mindent egybe vetve, jó véleménnyel vagyok erről a szájfényről, mert tartós és a színek is jók!

Szuper hétvégét nektek! 
Puffog! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése