2015. szeptember 2., szerda

Maybelline, Color Sensational - Plum Passion, Vivid Rose

Sziasztok!

Újdonsült szerzeményeimet szeretném bemutatni nektek ilyen-olyan megközelítésből, remélem tetszeni fog.


Először is nagyon vonakodva vettem meg a Plum Passion-t, nem arról van szó, hogy nem szeretem az extrém sminkeket, de valahogy ez a szín számomra mindig rossz gondolatokat ébresztett holmi vizihullákról meg ilyenek... Na, de pont ilyenkor történnek isten lányával a legnagyobb meglepetések, amikor kételkedik, pedig nem kéne. Lőn csoda kicsi bucimon, mert a lila rúzs valami irtó dögösen áll! OH MY GOD, bizony! Nagyon szépen eltalálták azt az árnyalatot, amitől a bőröd nem tűnik fakónak, élettelennek mellette és még a fogakat sem sárgítja.
A Vivid Rose pedig egy csodaszép erős pink szín. Általában az ilyen erősen fedő rúzsoknak az a hátránya, hogy nagyon nehéz, tömör az állaguk és ilyen érzést is hagynak az ajkakon, ennél viszont ez abszolút nincs így! Felkenés után mintha csak egy ajakbalzsam lenne az ember száján, viszont amikor tükörbe nézel... WOW! Nagyon intenzív színe van és ultra tartós. Azt kell mondanom, ami az én számból furcsán fog hangzani, hisz eddig max 2 órás tartósságokról beszéltem, hogy ennél viszont simán beszélhetünk 6 óráról is! 
Újabb plusz pont, hogy nem szárítja ki a számat és nem kezd el csíkozódva egy helyre tömörülni, ezért és a lágy formulának köszönhetően nagyon jó viselet hosszú távon is. 
Engem teljesen megbabonázott ez a rúzs akaratom ellenére! :)

Az ára úgy emlékszem 2500.- körül volt.


Másodjára pedig lessünk bele a képeimbe:


 Plum Passion


 Vivid Rose


És íme használatban:

BTW fura, hogy ilyen feka vagyok! :D


Puuff-pufff!
Élvezzétek ki az utolsó meleg napot drágáim !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése