2015. július 6., hétfő

Too Faced - Semi sweet Chocolate Bar smink

Már említettem, hogy külföldön elég nagy kultusza van a smink termékeknek, itthon ez még igencsak gyerekcipőben jár. Bármennyire meglepő ez így van. Amíg nem foglalkoztam ezzel komolyabban, fel se tűnt nekem milyen must havekhez nem juthatunk itthon hozzá, amik külföldön minden bloggernek vagy sminkelni vágyónak a fiókjában megtalálható alapdarabnak számít. Itthon epekedek folyton a jobbnál jobb szemhéj paletták, rúzsok, kontúrpaletták, alapozók, pirosítók, bronzosítók stb. után, de szerencsémre bátyámék nemrég voltak kint Amerikában. Egyből tudtam, hogy meg fogom kérni őket, hogy nézzenek be nekem a Sephorába (ez egy itthoni müllernek felel meg, csak kicsit nagyobban). Nagyon sokáig agyaltam, hogy mit hozzanak nekem, mert rendben van, hogy kint mindenki ezekkel rohangál, azért ezek teljesen más árkategóriában vannak. Őszintén szólva nem a mi, magyar fizetésünkhöz szabták ezeknek az árát, így én is csak két szemhéjpúder palettát rendeltem, nem kis összegért még így sem....

Az egyik a Too Faced-Semi sweet chocolate bar :


A színeket, amiket felhasználtam a sminkhez beszámoztam:

Az 1 színből tettem a külső szemzugba és innen kezdtem elsatírozni végig a mélyítővonal mentén. Ezután a mozgó szemhéjamra felvittem a 2-es színt egy másik ecsettel, majd a széleket egy leheletnyi 3-as színnel dolgoztam el. A végén a belső szemzugba pedig, a szinte fehér 4-es színt vittem fel és dolgoztam egybe a többi színnel, hogy átmenet képződjön.
Alulra szintén az 1-es színt használtam kívülre, elsatíroztam majd az átmenethez a 3-as színt használtam még fel.
A belső szemzugba még azért felhasználtam a csoda sok mindenre használható fehér jumbo szemceruzát is, hogy még inkább kinyissa a tekintetet.
És ekkor született meg a.... SMINK!!! :D




képmontázs


Remélem tetszett!
Írjatok nyugodtan, sok-sok szeretettel várom a véleményeiteket, vagy kérdéseiteket!
Puff-pufff


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése