2015. július 22., szerda

Balaton Sound élménybeszámoló

Gondoltam írok egy kis élménybeszámolót a Balaton Soundról, ha már hősiesen végigbírtuk csütörtöktől hétfőig. Nem kevés munka volt benne, de összejött... :D

Az első és legfontosabb, hogy hihetetlen volt a hangulat, mind az apartmanban, mint lent a Soundon.
Kezdjük ott, hogy egy csodás apartmanban szállhattunk meg kb 150 méterre a Sound bejáratától. Ezért egy újabb köszönet jár kedves ismerősünknek, ezer hála neki!
 

Aztán ami még sokat hozzáadott az élményhez:
 Muszáj kiemelnem a bátyámat, aki ilyen finomabbnál, finomabb dolgokat készített:

1. Strawberry margarita:

2. Jegeskávé a nehéz reggelekhez, amik igazából szinte délutánok voltak:


Aztán ott volt a szépséges felesége is bátyámnak, akivel és akin (hihi) kiélhettem a sminkelési vágyaimat, úgy, hogy teljesen rám bízta magát és utána még tündökölt is. Hát nem kész mennyország? :) Ezt elfogadnám többször is őszintén szólva. Sokszor unalmas magamat sminkelni otthonra, vagy munkába.... Sokkal jobban szeretem, ha valami extrémebb sminket készíthetek másnak!



Sőt ott voltam én is! 
Bettike magát is kisminkelte a Balaton Sound Official -ra és ez lett belőle!
 

Itt már őszintén szólva nem sok kedvem volt a szememmel sz*rakodni, ezért műszempilla, egy kis árnyalás a szemhéjon, na meg persze highlighter az arcocskámra, plusz egy lehelletnyi a szám V vonalához és kész is! A számon pedig a ‪#‎MAC‬ ‪#‎SushiKissLipstick‬ van, iihhimáhádohom! :D (sajnos ezen a telós képen annyira nem jön ki a színe de képzeljétek oda) :(
A legtöbb időt nekem mindig a szemek kisminkelése viszi el, annyit tudok szötyögni ott, hogy hihetetlen, ezért ez már áldás volt!

Természetesen ott volt az én kis szívem is, nélküle nem lett volna az igazi:



Hát ennyi lett volna nagy vonalakban a fesztivál, ami örök élmény marad számomra bármennyire is szidják mindenfele. Hülyék mindenhol vannak és lesznek is... Sajnos
Az előadók közül hiányoltam mondjuk egy kicsit több énekes fellépőt a nagy színpadról, de az esti "pömpölős" (drága szívem nevezte el így ezt a fajta zenét :DD ) DJ-k hozták a formájukat és rettentően jó volt!

Egy kis látvány:




Nagyon meleg van, így nem nagyon sminkelem magam, ezért blogposztok se kerültek nagyon fel... sorry, de lefolyik minden a zsíros bőrömről, így elég nehéz :S
ezértutálomazsírosbörömet....blööö

Puffog és alszik! Jóét!
Egy kis vicces kép estére:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése