2015. július 1., szerda

TESZT: Maybelline - 24 HR Color Tattoo

Mondtam, hogy beszerzem....mondtam! :))
Kijelentem az idei nyár slágerét megtaláltam magamnak (persze a Naked3 és a Semi-Sweet Chocolate Bar mellett kizárólag).

Ahogy az előző posztomban is írtam nagyon megszerettem már első használatra a Pomegrate Punk színt és már a boltban is szemezgettem a Turquoise Forever-rel, de amikor tapasztaltam, hogy ez a szemhéjfesték ilyen tartós és jól pigmentált rögtön visszamentem megvenni a másikat is. Én mindkettőt 2100 Ft körül vettem, de szerintem megérte.
Ritkán talál az ember ilyen jó drogériás termékeket, de ha mégis érdemes lecsapni rá. Itt a nyár és szeretek ilyenkor kimerészkedni a megszokott rutinomból. Ez azt jelenti, hogy ráérek egész télen (meg még ősszel is) a jól megszokott barna, fekete, szürke, halvány nude árnyalatokat használni, ám nyáron érdemes ezeket lecserélni, izgalmas, vibráló színekre! Nézz körbe, hisz az egész táj, a környezet is erre invitál.
Tudom, hogy nehéz mert sokan olyan helyen dolgoznak ahol nem lehet feltűnő sminket hordani, mint például én is, de estére vagy hétvégére mindenképp vállaljárok be, mert meg fogtok lepődni mennyire feldobja a hangulatotokat, főleg, hogy rengeteg elismerő szót fogtok kapni érte.

Szóval vágjatok bele mindenképp, egy próbát megér!





A formula nagyon tetszik, könnyed, mégis nagyon ütős a színe. Egy narancssárga fejű lapos ecsettel vittem fel, amivel könnyen lehet ilyen krémes állagú dolgokat is eloszlatni (de akár az ujjaddal is felviheted). Összesen talán 2 réteget kentem fel és nagyon szépen mutatott. Van egy nagyon szép csillogása is, ami még pont nem túl sok, ám annál inkább elég (vagy mi... :D ).
Amit ajánlani tudok, hogy alapozzatok alá, mert a gél se jobb tartósságban, mint egy por állagú szemhéjfesték, neki is kell, hogy valamire rátapadjon. Ezáltal sokkal tartósabb lesz és nem is fog elmászni a helyéről.




Természetes fényben vaku nélkül: 



Természetes fényben vakuval: 




Itt megtaláljátok az előző posztomat, ahol bemutatok egy próba sminket a Pomegrate Punk színnel:
http://nancykeh.blogspot.hu/2015/06/maybelline-24-hr-cream-gel-eyeshadow.html







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése