2015. augusztus 3., hétfő

Before-after, brown smokey eyes

A legutóbbi kérdésemre, hogy milyen posztot készítsek, az volt sokaknak a válasza, hogy előtte-utána fotókat szeretnének látni. Én is régóta gondolkodtam már ezen, ezért most készítettem is egy ilyen posztot. Az elképzelés egy egyszerű barna, füstös smink volt, amihez kivételesen nem használtam tust, viszont korrektorral szépen kiegyenesítettem a szélét.
A számra pedig ismét felkerült a mostani nagy kedvencem, a MAC - Costa Chic rúzs!

Szeretem ezeket a képeket egymás mellett látni, mert hajlamos az ember elfelejteni honnan is indult el, ezzel a montázzsal viszont nem tudja és nem is szabad!!




Mi a véleményetek a sminkről és az előtte-utána fotóról? Tetszik vagy nem?

Puufff Krumplik!

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy kicsit (vagy nagyon) nyers lesz az, amit gondolok, de leírom, mert én tényleg így gondolom: aki nem sminkel, az vagy hülye, vagy lusta.
    Én sminkes alapokat minden lánynak tanítanék.

    U.i.: gyönyörű vagy! <3

    VálaszTörlés