2015. augusztus 19., szerda

Augusztusi bevásárlókörút:

Sziasztok!

A múlt heti szabadságom terméke, (többet nem szabad Pesten lennem az 1 hét szabim alatt :D ) na de most már megmutatom természetesen:

1. MAC - Prep+Prime Fix+


A nagy melegben lett tesztelve részemről és ez lett az ítéletem:
Akkor kell rápermetezni az arcunkra, amikor végeztünk a sminkünkkel és ez majd segít fixálni azt a sok kencét, amit felkentünk (de ha minket kérdeztek sosem elég, hahahha....). Ezt a funkciót egész szépen ellátja, eltünteti a púderes hatást és NEM HAGYJA SZÉTFOLYNI A SMINKÜNKET! Ez nekem nagyon fontos az amúgy is zsíros bőröm miatt, szóval pacsi a kitalálóknak. Itt lent Balatonon használtam igazán először, ami úgy nézett ki, hogy csak ventillátor előtt tudtam elkészíteni a sminkemet... LOL... aztán felfújtam és, nem mondom, hogy kicsit sem izzadtam le magamról az alapozót és púdert, de nagyon kicsi felületen, csak az alapból is legjobban izzadó területeken és ott sem olyan mértékben, ahogy általában szokott lefolyni.
A másik hasznos funkciója, hogy felfrissíti az arcot, ami nem utolsó szempont ebben a nagy melegben.
Azért is figyeltem fel erre a termékre mert nemrégiben dobtak piacra pár új limitált kiadású verziót és köztük volt az én nagy kedvencem a KÓKUSZ! I'm in love with coconut! :D
Szóval az illatok:
- levendula
- rózsa
- uborka
- yuzu
- kókusz

2. Toni&Guy hajgöndörítő spray

Sokat hallottam erről a termékről, mert az alapból sem egyenes, sem göndör hajam kiakaszt. Egy időben mindig egyenesítettem, de rájöttem, hogy ez nem a legjobb és már őszintén szólva untam is. Szóval kipróbáltam egyik este hajmosás után vizes hajon, hagytam kicsit száradni, aztán összefogtam fél lófarokba a hajam, hogy nem húztam át teljesen a végét, reggel kiengedtem és szép hullámos volt, tiszta beach style! :D Ráfújtam még szárazon is párat és SZUPPER! Szóval ez a termék maradni fog a kosaramban, ha elfogy akkor is.


3. Nivea Skin Perfection nappali krém

Egy hasonlóan zsíros bőrű blogger oldalán olvastam erről először és megtetszett, amit írt róla. Mivel amúgy is fogyóban van a múltkor kedvencként említett arcápoló gélem, ezért gondoltam egy próbát megér. Most lassan 2 hete használom és egyelőre nagyon jó véleménnyel vagyok róla. Számomra nagyon fontos, hogy gyorsan beszívódjon ebben a dög melegben és rögtön sminkelni tudjak rá, ha kell. Ebben tökéletes, kb. 2 perc és sehol semmi, csak az a szuper selymes érzés a bőrömön. Nagyon szépen kiegyenlíti a bőr apró hibáit, enyhíti a ráncokat is (amennyire egy ilyen krémtől elvárható) és, amin még én is meglepődtem, hogy összehúzza a orromon lévő tág pórusokat. Szóval lehet ez lesz az új kedvenc!!
Nem utolsó sorban az összetevői is nagyon szépek, nem pakolták tele minden káros anyaggal, hogy javítsák a rövidtávú hatást.
4. Balea Duschgel - Tropical sunshine

Imádom nyáron ezeket az egzotikus illatokat és szerencsére nekem nyáron annyi ápolást nem igényel a bőröm, így megengedhetem magamnak, hogy ilyenkor egy kicsit az illat döntsön! :) Nagyon olcsó is szóval próbáljátok ki!

Remélem szolgáltam hasznos információval is, és nektek is beválik valamelyik termék!

Lassan érkezik a poszt az új sminktermékekről is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése