2015. augusztus 14., péntek

Bevásárlókörút: Pupa Milano

Sziasztok!

Ahogy ígértem már mutatom is az új szerzeményeket, remélem hasznotokra lesz:

Pupa Milano termékek
http://www.pupamilano.hu/

Amióta rátaláltam, imádom ezt a helyet, főleg a szemhéjpúdereikért vagyok odáig meg vissza. Már ránézésre is látszik, hogy nagyon nagy a választék matt és csillogó színekből egyaránt, de amikor kipróbáltam őket még nagyobb meglepetés ért, mert ezen felül még nagyon szépen pigmentáltak is.
Nem is húzom tovább az időt, mutatom miket hoztam haza:



 Szóval bezsákmányoltam egy:
- matt világosbarna
- matt sötétbarna
- csillogó rezes barna
- csillogó barack
- csillogó fehér színt.

A matt szemhéjpúderekkel sokszor az a legnagyobb problémám, hogy nehezen kezelhetőek, porladnak és ráadásul még nem is fednek jól. Ezekről ez nem mondható el!!! A csomagolásban van egy kis ecset, amivel meglepő módon jól lehet bánni és jól fel lehet vinni a terméket a szemre, nem porlad és nem végzi a fele az arcodon. Én azért a saját ecseteimmel vittem fel a többit, de nagyon szépen építhető a sötétbarna, amit választottam és szépen el lehet satírozni is.
A csillogó társaik nagy meglepetésemre erősen pigmentáltak és nem csak csillogásuk vakítja el a vásárlót.

Ezen kívül egy satírozó ecsetet is beszereztem, amiről szintén csak jókat tudok egyelőre mondani, de azért megvárom, hogy mi lesz vele pár mosás után! :)

Mindent egybe vetve ezeknek a mono szemhéjpúdereknek a következő pontot adnám:

További jó ventillátorozást, strandolást!
Pufff


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése