2015. augusztus 4., kedd

Júliusi kedvencek 1. rész - Kozmetikai termékek

Ilyen posztot még úgy sem csináltam, ezért gondoltam ideje belevágni, mert nagyon sok hasznos termékkel gazdagodtam ebben a hónapban, amit szeretnék veletek is megosztani. Szerintem fontos, ha új terméket szeretnénk kipróbálni, akkor még mielőtt elmennénk a drogériába érte, olvassunk utána, mit mondanak róla az emberek. Ma már ez igencsak könnyű, hiszen az internet tele van sminkes és beauty blogokkal, illetve még ott van a sokszor említett Krémmánia is, ahol több ezer ember véleményét olvashatjátok el, az egyes termékek alatt. Én s sokszor belefutok abba a hibába, hogy ezt a lépést kihagyom és csak nekiindulok vásárolni, ami néha elkerülhetetlen természetesen, de a többi esetben próbáljunk meg tényleg utánanézni a dolgoknak és akkor talán elkerülhetjük (még így sem biztos), hogy ott porosodjon több 10 ezer forint értékű termék a polcotokon! Mert valljuk be nálunk nőknél akad jó pár ilyen termék! :) Nem olyan a színe, nem olyan a hatása, pedig de szép a csomagolása, vagy éppen csak nem a megfelelő krémet választottuk a bőrünk típusához....
Remélem ezzel a poszttal kicsit segíthetek nektek ebben én is!

Lássunk a júliusi kedvenceket:

1. Pupa - BIPHASIC Elixir


Ez egy kétfázisú sminklemosó, amivel könnyen el lehet távolítani még a vízálló sminket is és hidratálja, puhává teszi a bőrt. 
Nekem nagyon bevált, mert kicsit lusta vagyok ebben a nagy melegben, hogy a sok arcápolási terméket magamra kenjem, plusz a zsíros bőrömön sokszor tehert jelentenek még este is.
Parabénmentes, hipoallergén.

Biphasic Elixir - 250 ml

2. Helia-D Aquaboom mélyhidratáló arcgél


Erről egy kicsit vegyesek a használók visszajelzései, ám nekem nagyon bevált. Ahogy az előbb is említettem zsíros a bőröm, így nagyon nehezen tudok feltenni bármilyen krémet is az arcomra, de ezt minden reggel szoktam használni és tökéletesen beszívódik pár perc alatt, ami nálam szinte hihetetlen. Erre szoktam a sminkemet elkészíteni és nagyon kellemesen hidratál és nem hagy semmilyen rossz érzést a bőrömön. Sokszor van olyan is, hogy nem is sminkelek, csak ezt a krémet kenem fel és indulok!

3. Nivea - Hawaii Flower & Oil Tusfürdő


Nagyon szeretem, mert isteni illata van és frissítő, ebben a nyári melegben. Nem szárítja ki a bőrömet, nem mondom, hogy extra hidratált lesz tőle, de nekem most nem is erre kell... Kellemes érzést hagy maga után és míg fürdőzöm élvezem az illatát! 

4. Manna arcpakolások


Erről már írtam egy előző posztba, amit itt találtok meg:

Azóta is az arcápolási rutinom része mindkettő és még mindig odáig vagyok értük! :)

5. Himalaya Herbals - Gentle Refreshing Face Wash


Amikor dolgozni megyek, akkor reggel és este is használom, mivel nagyon szépen lemattítja az arcomat és eltünteti a felesleges zsírt is róla (így a sminket is könnyebb felvinni és tovább is bírja), viszont abszolút nem szárítja ki a bőrömet, ami ezeknél elég sokszor előfordul sajnos. Ha otthon töltöm a napot, akkor van, hogy még napközben is egyszer átmosom ezzel az arcomat, mert utána nagyon jó érzés marad a bőrön és nem fénylik mindenfele. Ezen felül nagyon frissítő érzést is nyújt.



Remélem tetszett ez a poszt, leginkább azoknak ajánlom, akik ugyanígy zsíros bőrrel küzdenek, mert ebben a nagy kánikulában számomra az arcom zsírosodása a legnagyobb probléma. Nem csak a sminkelést lehetetleníti el, de a létezést is, mert a problémás területen fénylik az arcom egész nap és amikor hozzáérek érzem is azt a kellemetlen zsíros, ragadós érzést is, ezen termékek nélkül. Nekem fontos, hogy ebben a nagy melegben is jól tudjam érezni magam és ez az arcbőrömön is látszódjon!

A 2. részben majd a kedvenc júliusi sminktermékekről fogok írni! :)

Puffff-puff!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése