2015. november 6., péntek

Egyszerű, gyors, üde smink

Mivel legtöbben közülünk iskolába vagy munkába járunk nap mint nap, ezért gondoltam elkezdem megosztani veletek a "munkábajárós" sminkjeimet!
Reggelente a telefonomat jó szokásomhoz híven 20 percig szundiztatom, mert képtelen vagyok felkelni bármennyit is alszom, így mindig késésben vagyok. Gondolhatjátok, így mennyi idő jut a reggeli sminkemre... nem sok. Most persze sokan azt kérdezhetitek, hogy minden reggel, így kisminkelem magam? A válaszom nem... nagyon sokszor járok dolgozni nulla sminkben (kivéve a szemöldököm kihúzása, anélkül nem, mert nem) és úgy is nagyon jól érzem magam!! Ami viszont tény, hogy van egy-két apróság, ami nagyon elrondítja a látványt, így ezeket ki szoktam javítani. A szemöldököm kihúzása nélkül azért sem indulok el, mert konkrétan láthatatlan, annyira szőke....ugyanez a helyzet a szempilláimmal is, ezért azokra általában teszek szempillaspirált. A harmadik, amit nagyon utálok azok a nagy lila, püffedt karikáim, amiktől sokszor betegnek látszom, ami valljuk be nem a legszerencsésebb. Szóval a reggeli rutinom nagyjából ezek minimális javításából áll, ám mégis annál nagyobb ereje van!


Ezen a képen, amit még használtam az korrektor és púder, mert elég sok pattanással küzdök jelenleg az államon, ez van. Ezen kívül pedig az új kis kedvencemet szinte mindig feldobom mostanság, ami a Catrice - Illuminating BLUSH, I am nuts about you pirosítója (ihimáhádohom).



Végül pedig egy üde lilás, rózsaszínes folyékony rúzst használtam egy kis szájfénnyel. Nekem jól állnak ezek a kicsit lilás, rózsaszínes rúzsok, de tudom, hogy sokaknak nem, akkor próbáljatok meg egy nagyon halvány rózsaszín rúzst feltenni, mert ezek üdévé varázsolják a sminketeket ezeken az amúgy is borongós napokon.

Tömören:
1.Szemöldök gél (Mac - Dirty Blond)
2.Szempillaspirál (Miss Sporty - Pump up booster)
3.Korrektor a pattanásokra (Catrice - Camouflage, ez elhagyható, ha nincsenek csúnya pattanások az arcodon)
4.Egy nagyon kevés púder (Pupa - Like a doll)
5.Arccsontra pirosító (Catrice - Illuminating Blash, I am nuts about you, ez azért is jó mert van benne egy kis csillogás és nagyon visszafogott rózsaszínes-barnás árnyalata van, így szinte egyben barnító, highlighter és pirosító)
Szemhéjra ( Manhattan - Eyemazing eyeshadow, ez egy 4-es kompakt paletta, ami tökéletes egy reggeli szupergyors sminkhez, de akár el is hagyható)
6.Rúzs, folyékony rúzs vagy színezett szájfény (I love makeup - Lip Lava + Rimmel London - Oh my gloss szájfény, Glossip girl)

séróbáró :D

Remélem tudtam segíteni a reggeli készülődésben és ti is elhiszitek, hogy nem kell sminkmesternek lenni ahhoz, hogy reggelente egy gyors és üde sminket készíthessetek magatoknak csupán pár termék felhasználásával!

By: Nancykeh

5 megjegyzés:

  1. Ez a lilás rózsaszín az, ami nekem borzasztóan áll, de neked nagyon üde hatást kölcsönöz, szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Igen, sajnos ez nagyon típus függő! Köszi szépen, ilyen szempontból szerencsés vagyok, hogy viselhetem ezeket a rúzsokat probléma nélkül! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép smink, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés