2015. november 23., hétfő

Ragyogó rózsaszín ajkak és barna szem | VIDEÓ


Mivel vasárnap borzasztó borongós, komor napra ébredtem és hulla fáradt voltam már a sok hetes hajtástól, ezért gondoltam megtartom jó szokásomat, hogy legalább hétvégén videózok nektek és ki sem teszem a lábamat otthonról (ha már máskor amúgy sem tudok, a fények miatt...).
A körülményekhez képest sikerült, egy igen vidám sminket összehoznom, amiben hangsúlyos szerepet kapott ez a nagyon világos rózsaszínű, fényesen ragyogó rúzs.
Gondolom ezzel is nem tetszésemet akartam kifejezni az időjárás ellen, nem mintha nagyon érdekelné az időt az én szeszélyem, de próbálkozni szabad elvégre. 


Termékek:
A szememet teljes egészében a Makeup Revolution - Flawless Matt palettájának felhasználásával készítettem el.
PinkPandáról megrendelhető:
https://www.pinkpanda.hu/termek/makeup-revolution-matt-szemhejpuder-paletta-flawless-matte
3890.-

A sminkemet a Max Factor - Angel Pink 610 rúzsával dobtam fel.



Kíváncsiak vagytok a végeredményre?
Jól van, jól van...:



Néhány képet is készítettem!




Hogy tetszik ez a smink? :)
Adios!


4 megjegyzés:

  1. Csodás lett ez a smink! :) Nagyon jól áll neked. A szemöldököd is gyönyörű. :) Különösen tetszik, hogy a barnás színeket rózsaszín ajkakkal párosítottad, így a legkevésbé sem unalmas. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon kedves vagy!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy te is értékeled a szemöldököt! :D
      Öröm olvasni, hogy másnak is tetszik a kombináció!

      Törlés
  2. Annyira szép ez a smink, valami hihetetlen harmonikus lett. Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Úgy látszik nem fog ki rajtam a rossz idő, még ha néha úgy is érzem, hogy lehúz... Remélem így marad! :)

      Törlés