2015. június 15., hétfő

Akneroxid

Egy nehezebb időszakon vagyok túl az életemben, ami sajnos nem csak az egész világomat zavarta össze, de a bőrömet is.
Világ életemben szerencsésnek mondhattam magam, mert szinte "babapopsibőröm" volt egészen 1,5 évvel ezelőttig... 
Ekkor elkezdtem utána olvasni a számomra még ismeretlen témának a: "hogyan tüntessük el a behegesedett, kráteres bőrrészt, illetve a sok pattanást, ami persze mindig ugyanoda jön vissza, ami miatt nem tud soha rendesen begyógyulni a bőrünk"
Nálam ez a testrész az állam és környéke… Tudom elég idiótán hangzik, de attól függetlenül, hogy pici nagyon el tudja rontani az összképet az arcunkon!

Rátaláltam egy csodaposzt sorozatra, ami, a már sokszor említett Krémmánián született meg:


Az írás után, megértettem mi is történik a bőrömmel valójában és így egyszerűbb volt megtalálni a megfelelő krémet is rá. Itt rögtön ötleteket is adnak, hogy a szerzők és olvasók melyik krémet ítélik a legjobbnak, így még csak nem is kell neked egyedül feltalálnod a spanyolviaszt és elkezdened kísérletezgetned több 10 termékkel.

Ami nekem segített az az Akneroxid.



Használat:
Miután elkezdtem használni minden este a jól megtisztított bőrömön egy idő után elkezdtek kijönni új pattanások pont azon a szakaszon.... na mondom, ez az én formám!
Az első 4-5 nap így telt, már kezdtem azon gondolkozni, hogy ez nem segít, inkább ront a helyzeten hiszen naponta új pattanásokkal találkoztam volt, hogy többel is, ám akkor jutott eszembe, hogy mi van, ha pont így segít? Nem vagyok benne szakértő, de hittem benne és tovább használtam… jött a 6., 7. nap és már nem jöttek ki új pattanások! Juhúúú! Ezután már nyugodt voltam, mert vagy segít vagy nem, de legalább már nem pattogok ki tőle. Szóval lassan 3 hete használom és meg kell mondanom nagyon szépen gyógyítja be a hegeket és nem is találkozok új mütyürökkel sem!

Fellelhető: Gyógyszertárban, kb. 2000 Ft és egészségpénztári kártyára is megvásárolható!

Sajnálom, hogy nem készítettem a használat előtt képet , mert akkor most meg is mutathatnám nektek a változást. Legközelebb megpróbálok előre gondolkozni! :D
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése