2015. június 2., kedd

Catrice – Pure Shine Colour LIP Balm & Max Factor - Colour Elixir Gloss teszt

Catrice – Pure Shine Colour LIP Balm (080 Sheers!):
A Catrice terméke egy Jumbo ceruzába bújtatott ajakápoló, egy kis rúzzsal vegyítve. Rúzsnak nem mondanám mert nincs olyan erős színe. A képen még viszonylag színezettnek tűnhet, ám szájra felkenve igazából csak szépen, enyhén beszínezi a szádat és egyben hidratáltá teszi. Nem tudom ezt mennyire értitek… még én se igazán, de így van. Olyan mintha fel kentem volna egy kis ajakápoló balzsamot utána pedig rákentem volna egy halvány, könnyed rúzst, de az még sem venné el az ajakbalzsam nagyon friss és könnyed érzését, amit általában a rúzsoknál nem mondhatunk el. Úgy érzem, hogy míg fent van folyamatosan hidratálja a számat, jó érzés viselni, nem ragad, mint egy szájfény.  Nem ragad úgy, viszont csillog úgy, mint egy szájfény!

Az állaga először megijesztett, hisz egy ceruzáról van szó, ám, ahogy a csomagoláson is írják: „…melts on lips”, szóval a szád melegével érintkezve elkezd szépen felvihető állagúvá olvadni, de csak annyira, amennyire annak kell! Csodálatos!

Nem tudom mit szóljak ehhez, egyelőre teljesen elkápráztatott ez a kis ceruzába bújtatott kis csodaszer! Tudjátok mindig szidom a rúzsokat és a szájfényeket, hogy az amúgy is száraz számat csak még jobban kiszárítják, hát most ennek a közelébe sem voltam! Sőőőt… kifejezetten hidratálta az ajkaimat. 

Tesztelni vettem meg egyet, de tuti megyek a többi kistesóért is a napokban!

Ámul és bámul!





Max Factor - Colour Elixir Gloss (25 Enchanting Coral):
Térjünk át a Max Factor - Colour Elixir Gloss szájfényére.

Tudom, hogy ennél értelmesebb dologgal is kezdhetném, de muszáj megemlítenem ennek a szájfénynek az illatát. A szájfények, ha másért nem, mindig örök kedvencek lesznek az illatuk miatt, ami visszarepít minket a csodálatos gyerekkorba, ahol még csak lopva használhattuk ezeket a tiltott szereket, amikor anyánk vagy nővérünk nem figyelt. Ám ennek nem, hogy ilyen illata nincs, de kifejezetten rossz illata van! Hogy őszinte legyek engem ez eléggé zavar mivel, nekem is, ahogy mindenki másnak a szám az orrom alatt van pár centire és, hogy egész nap ezt szagolgassam, nem túl bizalom gerjesztő. Sorry....
A csomagolás tetszik, nagyon egyszerű. Pont elég.
Ami nagyon tetszik benne, hogy nem ragad és ha összecuppantom a számat nem megy ki a szám szélére az összes anyag. Engem borzasztóan szokott idegesíteni ez. Ennél meg főképp, mert viszonylag építhető, szóval az első rétegnél még egy elég szolid szájfényt kapunk, a másodiknál már azért látszódik a színe is! Szóval az állaga és az érzés, amit hagy a szájon az nagyon jó.

Ha azon gondolkoztatok, hogy megvegyétek valamelyiket, akkor remélem segítettem!
A jumbo ceruzát csak ajánlani tudom!
A szájfényt azoknak ajánlom, akiknek nem ilyen érzékeny a szaglásuk! :D


Linkek:



Puff


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése