2015. június 15., hétfő

Manna - Szépítő arcpakolások

Pár hete találtam rá erre a remek magyar márkára. Nem is értem, hogy kerülhette el eddig a figyelmemet...
Manna Natúr Kozmetikumok
Kicsit utána olvastam, majd rendeltem is 2 db szépítő arcpakolást, mivel csak természetes alapanyagokkal dolgoznak!! Ez nekem már elég is volt, hogy kipróbáljam.
Megrendeltem, jött is másnap!


1. Az első, amit kipróbáltam az a:
Manna - Mélytisztító, bőrmegújító pakolás zöld teával

Itt találod meg:
Mélytisztító, bőrmegújító pakolás zöld teával

Két teáskanálnyit kell elkeverni, egy kis vízzel, hogy egy viszonylag sűrű masszát kapj, amit aztán felviszel az arcodra. 20 percig hatni kell, majd lemosni langyos vízzel.
Eredmény: Csoda, csoda, csoda... mást nem tudok mondani.
Egyszerűen csodálatos! Mintha kicserélték volna utána a bőrödet! Friss, üde érzést hagy maga után  és nagyon szép selymessé válik bőröd tapintása!
Szépen táplálja a bőrt.

Ajánlanám: Bármely bőrtípusra, heti 2x használatra!

2. A másik,a mit kipróbáltam az a:
Manna - Mattító, tápláló pakolás zsíros bőrre kék agyaggal

Itt találod meg:

Mattító, Tápláló Pakolás Zsíros Bőrre Kék Agyaggal

Hasonlóan a másikhoz ez is nagyon szépen használt a bőrömnek, itt annyival volt másabb, hogy a zsírosabb részeket a T vonalban gyönyörűen lemattította és a pórusaim sokkal kisebbek lettek és mindezt az első pár használat után! Nem semmi...
Amire ennél figyelni kell, hogy akinek kombinált a bőre és a T vonalon kívül nagyon száraz, ő ne feltétlenül használja a teljes arcán, hanem csak a problémás, zsíros területen!

Ajánlanám: Zsíros, tág pórusú bőrre, heti 2x használatra!

Végeredmény:
Biztos, hogy mostantól az arcápolási rutinom része mindkét arcpakolás! Mindkettő tele van rengeteg hasznos és csak tápanyaggal, és elképesztő mit művel a bőrrel! Ezen kívül nem tartalmaznak semmiféle káros anyagot! Próbáljátok ki!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése