2015. június 22., hétfő

Maybelline - 24 HR Cream Gel Eyeshadow - "Pomegrate Punk"







A hétvégén ebbe, a kis csodatégelybe botlottam és ugye bár, ha már ilyen szépen összefutottunk, nem hagyhattam ott szegénykét :$
Őszintén szólva eddig nem nagyon próbálkoztam krémes állagú szemhéjszínezőkkel, talán azért mert féltem tőlük, de ennek a színe egyszerűen WOW!!!

Nagyon örülök, hogy megvettem, mert nagyon szép színe van felkenve is. Könnyen lehet vele dolgozni és nekem például az egész estét végig bírta, úgy, hogy nem kenődött el és nem is tűnt el (bár én tettem alá szemhéjalapozót).

Egy szó mint száz, szerintem sokat fogom használni és beszerzem még a türkiz kéket is bittosan!!
Ami így néz ki:



Bíííícsre, buliba tökély! 


No de jöjjön a lényeg, maga a smink, voilá: 



                                      A szemhéjam közepén látható szín az!


Írjatok, kérdezzetek nyugodtan!
Ha tetszik, akkor főleg!

Puuuffog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése